בעלי עסקים, אתם לא רוצים להיות הבאים בתור!

הגנו על העסק והארגון שלכם מפני מתקפות סייבר וכופר

חשופים: איום הסייבר על עסקים, ארגונים ומשפעיני רשת בעידן הדיגיטלי!

כיצד תגנו על העסק והארגון שלכם מפני מתקפות סייבר ואיך תתמודדו עם מתקפת סייבר בזמן אמת? למה עסקים, ארגונים ומשפעיני רשת חשופים יותר מתמיד ובחזית הסייבר? כיצד נעשות מתקפות סייבר, מה הופך אתכם לפגיעים ואיך ניתן למנוע מתקפת סייבר?

המשק הישראלי כיום נמצא תחת מתקפות סייבר יותר מתמיד המשלבות בין מניעים כלכליים ללאומיים והתוצאה היא שמאות עסקים קטנים ובינוניים, ארגונים וחברות חשופים ונופלים קורבנות עקב חוסר הערכות שלהם ורמת הגנה בסיסית.

העולם שלנו הפך ליותר ויותר דיגיטלי ועיצב מחדש את המציאות בה אנו חיים. מצד אחד האמצעים הדיגיטליים מקלים על חיינו באופן בו אנו מתנהלים יותר ביעילות ובקלות, חוסכים בזמן, מקבלים מידע עצום, יוצרים עבודה, מייצרים קשרים עסקים ומשפיעים ברשת, מבצעים רכישות ומוכרים ברשת ועוד, אך מצד שני הם חושפים אותנו ברשת לפושעי הסייבר בכל רגע נתון ואנו עלולים למצוא את עצמנו קורבנות למתקפות סייבר המשלבים מניעים לאומיים וכלכליים החל ממתקפת פישינג ושכפול זהות ברשת לצורך פגיעה בתדמית, פעילות במרמה ומעילות, רווחים פיננסיים, הפקות תועלות אישיות של התוקפים, פייק ניוז ברשת, תקיפות סייבר על חנויות אונליין ברשת, ביצוע פשעים חמורים למטרות בלתי חוקיות של התקופים, קבלת שירותים ורכישות בשם בתי העסק, פתיחת חשבון בנק, לקיחת הלוואות ועד למתקפות כופרה לצורך סחיטה, זליגת מידע רגיש של בית העסק ברשת, זליגת מידע אישי ורגיש של לקוחות החושפים לתביעות ייצוגיות את בית העסק, השבתת כלל המערכות של בית העסק ועוד סוגים שונים ורבים של מתקפות סייבר.

אז מהם הסכנות הצפויות לעסקים ואיך תתמודדו בזמן אמת ותערכו מפני מתקפות הסייבר?

בקשת 12 הזמינו לאולפן את איליה חרסונסקי הבעלים של PAVO DIGITAL לראיון מיוחד עם יעל גולדמן ומימי לוזון כדי לקבל מידע נרחב על מתקפות סייבר לעסקים וארגונים כדי שלא תתנו להאקרים לתפוס אתכם לא מוכנים ותוכלו להגן על העסק שלכם מפני פושעי הסייבר!

ההאקרים הפכו למתוחכמים יותר? גם אנחנו!
הצטרפו עכשיו והגנו על העסק והארגון שלכם עם שירותי אבטחת הסייבר לעסקים של פאבו דיגיטל
עסקים קטנים ובינוניים, ארגונים וחברות חשופים ונופלים קורבנות עקב חוסר הערכות שלהם ורמת הגנה בסיסית
אל תתנו להאקרים לתפוס אתכם לא מוכנים והגנו על העסק שלכם!
Previous slide
Next slide

להתכתבות עם נציג מערך הגנת הסייבר לעסקים של PAVO DIGITAL ב-WhatsApp הקליקו על האייקון

לפרטים נוספים, פגישת ייעוץ והצטרפות לשירותי מערך ההגנה המקיף של PAVO DIGITAL לעסקים בהתאמה אישית צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מוקד תמיכה ואבטחת סייבר: 077-212-9017