גיבוי מידע לעסקים

PAVO BUSINESS

בימינו ישנם המון שירותי גיבוי, סינכרון, שיתוף מידע ועוד. אך מהו באמת ההבדל בין כולם ואיזה פתרון משרת אות בית העסק בצורה נאמנה ביותר ובהתאם לצורך?

התשובה לכך היא אך ורק פתרונות גיבוי, היות ורק כאשר המידע הרגיש של בית העסק מגובה בענן ו/או בשרת/מחשב מקומי, ללא אפשרות גישה חופשית למידע, המאפשרים להחזיר לבית העסק את הקבצים הרגישים לעבודה השותפת על ידי איש מקצוע. ובכך לשמור על מאגרי גיבוי מאובטחים וחסינים לפריצה וטעויות אנוש בתפעול.

חשוב להדגיש כי כאשר אנו מסנכרנים מידע, המשמעות היא שהמידע יהיה זהה בין 2 מחשבים/עמדות או בין מחשב לבין שרת, במידה ונמחק קובץ בצד אחד, הוא יימחק גם בצדו השני. ובכך לא נוכל יותר לגשת לקובץ.

וכאשר אנו מדברים על שיתוף, המשמעות היא עבודה משותפת על קובץ, או גישה למספר עמדות או אנשים לאותו הקובץ לעיתים גם מנוהל על ידי הרשאות גישה.

מכאן ברור שפתרון הגיבוי צריך להיות עמיד לכל אסון אפשרי ב-99%. לכן אנו מציעים פתרונות גיבוי מאובטחים מוגנים ומוצפנים לקבצים הרגישים של בית העסק על ידי גיבוי בענן ו/או גיבוי מקומי ואפשרות להחזרת המידע על ידי אנשי המקצוע שלנו כדי להיות בטוחים שאתם קיבלתם את הקבצים בתצורתם הנכונה והבטוחה ביותר בליווי צמוד שלנו.

באפשרותנו לבצע גיבוי ברמות דיוק שונות
גיבוי בזמן אמת
גיבוי מתוזמן
גיבוי בזיהוי שינויים בקובץ ועוד.
Previous slide
Next slide

הגיבוי מתבצע באופן מאובטח ובמידת הצורך מוגן ומוצפן בעזרת קוד-מפתח כך שרק אדם שמכיר אותו יכול לגשת למידע. בדרך זו המידע שלכם מגובה בענן כך שאף נציג של החברה או כל אדם אחר בעולם לא יוכלו לפענח את תוכן הקבצים לפחות ב-100 השנים הקרובות*.

*מבוסס על העובדה כי ההצפנה מתבצעת בעזרת מפתח מיוחד כאשר על מנת לפצח אותו נדרשות יכולות מחשוב אדירות וכי כאלו לא קיימות בידי האנשים בעולם על מנת להצליח לפצח את ההצפנה במהירות של כמה ימים ואף חודשים. מדובר בעשרות ואף מאות שנים של ניסיונות פענוח.

PAVO BUSINESS מציעה לך את החבילות המשתלמות ביותר לעסק שלך

לפרטים נוספים, יעוץ והצטרפות לחבילות גיבוי בנפחים שונים ופתרונות שירותי מחשוב לעסקים בהתאמה אישית,  השאירו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מוקד שירות ויעוץ מכירות: 077-212-9017

פתרונות מחשוב מגוונים ומתקדמים | גיבוי בענן | שחזור מידע | פיתוח מערכות מידע | תמיכה בתחנת עבודה ושליטה מרחוק
הקמה ומעברי מיקום | תשתיות ורשתות | פרויקטים מיוחדים | מכירת רישוי תוכנה, מחשבים, ציוד הקיפי ואביזרים נלווים